Wednesday 2 May 2012

TQ Astro Arena: COMMENTATOR & PUNDIT TRAINING


Assalamualaikum

Terima kasih aku ingin untuk mengucapkan kepada Astro yang telah mengambil inisiatif  untuk mengadakan Commentator & Pundit Training kepada bekas2 pemain seperti Nazzab, Asmawi, Azlan Johar, Rosli Hussin, Aku dan pengulas2 sukan tanah air Zainal Abidin Rawop, Shaukei Kahar dan Pekan. Walaupun dalam masa yang singkat training ini diadakan, tetapi ia telah memberi satu menafaat kepada aku untuk memajukan diri dalam bidang pengulasan.

                                           Baik aku layan phone jap!!!
                                           Jadi cam aku guna Ipad lah!!!



Aku juga berpeluang bertemu dengan pengulas2 daripada ESPN/Supersport seperti Abbas Saad (Ex Johor), Peter  Barnes (Ex Man City), Jasson (Supersport) yang turut sama2 mengikuti Commentator & Pundit Training ini. Sekali lagi aku mengucapkan terima kasih kepada Dave Roberts daripada ESPN yang mengendalikan training ini dan juga kepada Dez Corkhill (Boss Astro Arena) serta En Selamet (Producer Astro Arena) yang memberi peluang kepada aku untuk mendalami dunia pengulasan sukan.

Sekian…


                                           Tekan kuat sikit Dez
                                          Yang ini... bukan yang itu...
                                           Hasilnya!!! 

                                           Kick Off!!! - Dave Roberts
                                            Rosli Hussin, Pekan, Abbas, Peter Barnes, Aku


                                           Asmawi, Aku, Jasson


                                             Santap!!! dulu


                                           Azlan Johar, Asmawi, Jasson


                                          Dave Roberts dan Zainal



No comments:

Post a Comment