Friday 22 July 2011

FIKIR BERSAMA...

Salam

TAHNIAH SKUAD MALAYSIA ( HARIMAU MALAYA)

Masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Tahniah kepada Skuad Harimau Malaya yang berjaya melangkah ke pusingan ke 2 Pra Kelayakkan Piala Dunia. Aku juga begitu ghairah untuk kembali menyemarakkan diri bersama2 memberi sokongan kepada skuad Kebangsaan. Setelah sekian lama menyepikan diri dari mengikuti perkembangan bola sepak tempatan atas sebab2 tertentu.

Aku cuma nak mengingatkan pemain jaganlah melakukan kesilapan2 yang tidak sepatunya berlaku dalam asas permainan bola sepak. Bagi seseorang pemain wajib mengenali kelebihan diri sendiri dalam permainan bola sepak, dengan itu pemain akan memastikan tahap peratusan permainan diri di dalam sesuatu perlawanan berada pada tahap maksimun.

Sebagai seorang pemain, kita hendaklah sentiasa bertanya kepada jurulatih tahap permainan kita dari semasa ke semasa dan Apakah? kelebihan yang ada pada diri sendiri. Pemain juga hendaklah sentiasa membuat "research" semasa menonton perlawanan peringkat antarabangsa dan International League untuk menambah ilmu di dada.

Sekian

No comments:

Post a Comment